Podíl direct marketingu na reklamních výdajích v USA dále roste

Ekonomická recese, zdá se, nástrojům přímého marketingu svědčí a předpoklad, že se v době redukce nákladů firmy přikloní k direct marketingu jakožto efektivní formě komunikace, se potvrzuje.

Ačkoli se letos podle americké Direct Marketing Association (DMA) celkové výdaje do direct marketingu snížily o 11,2 % oproti roku 2008, podíl přímého marketingu na reklamních výdajích vzrostl z 52,7 % na 54,3 % v porovnání s minulým rokem.

Americké firmy (a nejen ty, podobný trend lze vysledovat i v ostatních ekonomikách) tedy jednak snížily celkové výdaje na reklamu a zároveň přesunuly část prostředků k direct marketingu.

Podle DMA lze v příštím roce očekávat opět růst marketingových investic. Konkrétně do direct marketingu by mělo přijít o 2,7 % více peněz než letos, celkově 153,3 miliardy USD.



22. Říjen 2009

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT