Petr Frey založil Shopper Marketing Prague s.r.o.

Na český trh přichází nová nezávislá konzultační a mediální agentura Shopper Marketing Prague, která navazuje na obdobné koncepty v zahraničí.

Od ledna letošního roku nabízí poradenství napříč všemi maloobchodními řetězci v ČR včetně výběru, měření a zajištění POS médií.

Specialitou agentury je vývoj nových projektů a médií v prostředí maloobchodních řetězců, na míru jednotlivým klientům.

„Náš přístup začíná u pochopení zákazníka a jeho zvyklostí“, říká Petr Frey,“ rozdíl je v tom, že neprodáváme jen nosiče v určitých řetězcích, ale plánujeme je selektivně u všech partnerů na základě pravidelné analýzy.“

Petr Frey vlastní také společnost 4marketing a je členem České marketingové společnosti. V minulosti působil například ve firmách FCB Prague, Draft Prague, Produkce 2000 nebo Mark BBDO.



24. Leden 2011

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT