Personalizovaný banner léčil zlomená srdce v kampani čokoládového dezertu

Čím méně peněz na kampaň, tím lépe je potřeba cílit. Originální bannerovou kampaň s přesně definovanou cílovou skupinou realizoval výrobce čokoládových dezertů v Izraeli.

Sweet Remedy for Broken Hearts

Zadavatel: Tnuva
Agentura: McCann Erickson
Země: Israel
Rok: 2009

Zadání

Tnuva je izraelský výrobce mléčných produktů. V loňském roce uváděl na trh nový čokoládový dezert a chtěl jej propagovat on-line kampaní, ovšem rozpočet byl velmi omezený, proto bylo nutné vytvořit jen malou, dobře zacílenou kampaň.


Řešení

Agentura McCann Erickson vsadila na skutečnost, že čokoláda je často používána jako lék na zlomené srdce. Lidé, kterým nevyšel milostný vztah, hledají útěchu alespoň v lahodné čokoládě, a to ve všech možných podobách.

Zaměřila se proto na uživatele on-line seznamek. Ti zpravidla aktivně hledají novou lásku a svůj účet na seznamce denně kontrolují, prohlížejí si nové inzeráty, nebo upravují vlastní profil.

Proto v případě, že se ke svému účtu nějakou dobu nepřihlásí, může to znamenat, že začali s někým randit a momentálně seznamku využívat nepotřebují. Ovšem jestliže svůj profil po delší přestávce znovu navštíví, jejich láska zřejmě skončila a oni mají zlomené srdce.

A nic nedokáže zahojit zlomené srdce tak rychle, jako dobrá čokoláda. Nebo čokoládový dezert.

Značka Tnuva spojila síly s nejpopulárnější izraelskou on-line seznamkou JDate a pro uživatele, kteří se nepřihlásili více než 7 dní, připravila speciální personalizovaná banner. Ten uživatele přivítal a sdělil mu, kolik času již uplynulo od poslední návštěvy jeho účtu.

Následovala otázka: „Začal(a) jsi s někým randit, ale rozešli jste se?“ A rovnou odpověď: „Zasloužíš si něco sladkého!“ Poté se v banneru objevil čokoládový dezert Tnuva a po prokliknutí získal uživatel jeden dezert zdarma.


Výsledek

Nabídky čokoládového dezertu zdarma využilo několik stovek uživatelů seznamky JDate.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT