Personalizovaná titulka katalogu IKEA přilákala zákazníky do obchodů

Švédský výrobce nábytku, společnost IKEA, lákal v Německu zákazníky do svých prodejen na trojrozměrnou titulní stranu katalogu, jejímž prostřednictvím si mohli nechat vytvořit svůj vlastní katalog IKEA.

3D Cover


Zadání

Katalog IKEA je údajně třetí nejvydávanější publikací na světě po Bibli a Harry Potterovi a jen málokdo o něm nikdy neslyšel (tedy alespoň v zemích, kde má IKEA své prodejny).

Přesto se IKEA v Německu rozhodla podpořit zájem zákazníků o katalog pro rok 2008.


Řešení

IKEA nabídla zákazníkům možnost mít „vlastní“ katalog.

Uspořádala turné po 24 německých městech a v každém z nich v některém z obchodních center postavila scénu, která byla věrnou 3D kopií titulní strany nového katalogu. Okolojdoucí zákazníci se pak mohli nechat v tomto vzorovém obývacím pokoji vyfotit a fotku umístit na titulní stranu katalogu.

Po několika dnech pak stačilo přijít do příslušné prodejny IKEA a personalizovaný katalog si vyzvednout.


Výsledek

Vyfotografovat na titulku katalogu se nechalo 7 120 lidí a skupinek, následně bylo vyzvednuto 4 039 personalizovaných katalogů. Kampaň tak nejen podpořila image společnosti IKEA a jejího katalogu, ale také přivedla zákazníky do prodejen.



15. Září 2009

Štítky:  ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT