Pepsi nechala lidi posílat vzkazy Obamovi v on-line kampani

Pepsi využila ve své brand-buildingové interaktivní kampani popularity nového amerického prezidenta.

Dear Mr. President


Zadání

Americký výrobce nápojů Pepsi se rozhodl podpořit značku on-line kampaní.


Řešení

U příležitosti inaugurace nového amerického prezidenta Barracka Obamy vymyslela agentura R/GA speciální banner, jehož prostřednictvím mohl kdokoli poslat vzkaz prezidentu Obamovi.

Banner umožňoval pomocí uživatelovy webkamery nahrát videovzkaz, který byl následně uveřejněn na serverech YouTube a refresheveryt­hing.com (ten provozuje Pepsi).

Pepsi ve své komunikaci často používá slovo „refresh“ (osvěžit), proto nejen že byl banner obrandovaný logem a barvami Pepsi, ale také hlavní heslo znělo: „What is your message to the man who is about to refresh our nation?” (Jaká je vaše zpráva pro muže, který by měl osvěžit náš národ?)

Prohlédněte si video ke kampani:



Výsledek

Svůj vzkaz Obamovi nahrálo přes 700 lidí z celého světa.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT