Partyzánská kampaň Davida Brady pro Vavi

David Brada z Attention Media a výrobce košil Vavi oblékli v rámci guerillové kampaně sochy v Praze.

V pondělí ráno 25. 10. se košile objevily třeba na sousoší před Národním muzeem. Nový doplněk slušel také soše Karla Hynka Máchy na Petříně, což 26. 11. zaznamenali i čtenáři deníku Metro nebo serveru Lidovky.cz

Košile dostala i miminka Davida Černého a Žena s amforou na Kampě stejně jako Žena s holubicí na Náměstí Míru. Kampaň je propojena s blogem www.prevleknise.cz a se stránkou na Facebooku.

„Rozhodli jsme se, že upozorníme na sochy, které jsou velmi dobře vidět, a přesto je lidé přehlédnou. Díky košilím je najednou zaznamenají“, říká David Brada a pokračuje: „Kampaní začínáme budovat povědomí o značce Vavi. Teď budou následovat další kroky.“

Jiří Vávra ze společnosti Vavi dodává: „V tuhle chvíli chceme, aby si lidi našli Vavi jako svoji značku. Věříme, že je zaujme způsob, jak značka komunikuje.“

Výrobce košil Vavi působí na českém trhu už 20 let a provozuje tři prodejny, dvě v Praze a jednu v Českých Budějovicích.

Košile pro tuto příležitost sochám ušili tři mladí umělci: Iveta Šotolová, Matěj Hájek a Martin Svoboda.



3. Listopad 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT