Papírová obálka, která nejde otevřít, v kampani energetického nápoje

Indický výrobce energetických nápojů se snažil trikem přesvědčit návštěvníky hudebního festivalu, že potřebují více síly.

Tear it

Zadavatel: GT&T India
Agentura: Percept/H
Země: Indie
Rok: 2009

Zadání

Společnost GT&T uváděla v loňském roce na indický trh nový energetický nápoj XXX a chtěla zvýšit povědomí o této značce v cílové skupině mladých lidí.

K propagaci se rozhodla využít největšího asijského hudebního festivalu Sunburn Goa, který sponzorovala.


Řešení

Kromě sponzoringu a promoakcí přímo na festivalu využila společnost GT&T také direct mailu. Ten byl rozesílán návštěvníkům festivalu, kteří si zakoupili třídenní VIP vstupenku.

Po objednání a zaplacení vstupenky obdrželi poštou speciální obálku, v níž měli najít lístek na festival. K tomu, aby se do ní dostali, museli nejprve obálku otevřít, a to v místě, kde byla vyznačena přerušovaná čára a nápis: „Zde odtrhněte.“

Jakmile se o to ale pokusili, zjistili, že jde o úkol vskutku nesnadný. Obálka byla totiž zhotovena z velmi pevného papíru (což však příjemci zásilky netušili). Po krátkém boji tak vzali do rukou nějaký ostrý nástroj a obálku konečně pokořili.

Uvnitř pak našli letáček s textem: „Potřebujete více energie,“ odkazující na marný boj s „obyčejnou“ papírovou obálkou, a kupony na bezplatnou ochutnávku energetického nápoje XXX v průběhu festivalu.



27. Červenec 2010

Štítky:  , , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT