Originální direct mail švédské cestovky vyprodal lyžování v Japonsku

Skandinávská cestovní kancelář Langley Travel rozesílala kreativní direct mail, který lákal odvážné lyžaře na exotický zájezd do Japonska.

Destination Japan


Zadání

Langley Travel je skandinávská jednička mezi cestovními kancelářemi pro příznivce lyžování.

Většina zájezdů, které Langley Travel organizuje, míří do tradičních alpských destinací. Avšak jednou za rok, ve snaze potvrdit svou pozici na trhu, pořádá Langley cesty do exotických a pro lyžařské zájezdy poněkud neobvyklých oblastí. V minulých letech tak mohli klienti kanceláře vyrazit na kopce Afriky, Íránu nebo Sibiře.

Tyto exotické cesty se již staly mezi skandinávskými lyžařskými nadšenci dobře známou tradicí a jsou každý rok se zájmem očekávány.

V loňském roce chtěla kancelář podpořit zájem o další speciální lyžařský zájezd, tentokrát do Japonska.


Řešení

Byl rozeslán originální direct mail, který měl podobu miniaturního vaku na lyže v pouzdře z průhledného plastu.

Samolepka na pouzdře oznamovala „Novinky od lyžařské cestovní kanceláře“, ale jinak zásilka neobsahovala žádný vysvětlující dopis, jen adresu příjemce a poštovní známku.

To hlavní sdělení na příjemce čekalo po otevření lyžařského minivaku: uvnitř se nacházely dvě japonské hůlky, které měly na třech ze čtyř stran vyrytu část celkově velmi stručné zprávy:


Niseko, Japonsko.

Odlet 2. týden v lednu.

Rezervujte teď na 077–112 12 12.


Direct mail byl rozeslán lidem, kteří již s Langley Travel podnikli některou z dřívějších exotických cest a také novinářům.


Výsledek

Zájezd byl vyprodán takřka okamžitě. Kampaň zároveň vyvolala obrovský buzz, který významně posílil vnímání značky Langley Travel jako přední lyžařské cestovní kanceláře (v samotném Švédsku bylo v tisku vydáno 24 článků o kampani).



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT