Oracle v „trezorové“ kampani propojil direct mail s on-linem

Cílem kampaně, kterou připravila agentura SEAL Communication pro Oracle, bylo emotivně upozornit na aktuální hrozbu úniku důvěrných informací a představit řešení Oracle Identity Rights Management.

Kampaň sestávala z tištěného direct mailu a landing page.

Obálka DM měla tvar trezoru, po jehož otevření našel čtenář dopis obsahující citlivé údaje. Obsah dopisu však nebylo možné přečíst. Jak se mohl čtenář dozvědět na „dně trezoru“, i když se mu podařilo prolomit kód a dostat se k citlivým dokumentům, samotný dokument je pomocí Oracle IRM řešení zašifrován, takže je zajištěna 100% bezpečnost.

Samotný direct mail fungoval spíše jako teaser a jednoduchou formou vysvětlil čtenáři, který není z oblasti informačních technologií, princip jinak složitého řešení. Bližší informace o produktu včetně on-line dema byly k dispozici na webových stránkách, pro ČR šlo o adresu www.safe-documents.eu/cz.

Před samotnou stránkou se nejdříve načítá ozvučená flashová animace trezoru, aby opět navodila atmosféru „zabezpečení informací“.

Kampaň probíhala v sedmi zemích – Česku, Maďarsku, Polsku, Rakousku, Rumunsku, Slovensku a Turecku. Agentura SEAL realizovala celou kampaň od kreativního konceptu a textu, přes produkci až po samotnou rozesílku.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT