Ojeď mu ho klíčem!

Kampaně z automotive: tentokrát pro Volkswagen Golf GTI.

Kdo z vás nezatoužil tomu troubovi, co vás předjel na plné čáře, obejít v noci to jeho pseudoauto klíčem? Na tuto notu vsadili v Německu u příležitosti 35. výročí uvedení ostrého Golfu. V zemi, kde se písmena GTI stala náboženstvím, chtěli připomenout časy nesmiřitelných bojů s konkurenty jako Opel Manta či Ford Capri; na silnici a často dokonce i mimo ni – ale vždy s vášní a plným nasazením… a občas za použití prostředků za obvyklou hranicí slušného chování. Například poškrábáním soupeřova auta klíčem.

Protože většina historických soupeřů již z běžných silnic zmizela, agentura je vrátila alespoň symbolicky. Shromáždila staré originální kapoty konkurentů, laserem do nich vypálila kalendář s datem uvedení nového sportovního Golfu a rozeslala je do největších fanklubů GTI po celém Německu. Na tomto kalendáři pak mohli fanoušci zanechat svou osobní stopu přiloženým, speciálně naostřeným klíčem, a tak si staré soupeření prožít znovu. Odezva nenechala nikoho na pochybách: Legenda GTI stále žije!

Agentura: Grabarz & Partner, Hamburg, Germany

Daniel Šorm, www.lhms.cz



26. Září 2013

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT