OgilvyOne partnerem společnosti Telefónica pro marketingové kampaně

Počátkem roku agentura OgilvyOne uspěla ve výběrovém řízení společnosti Telefónica Czech republic, a.s., a rozšířila tak svoji dlouholetou spolupráci s tímto klientem.

Od února 2012 se OgilvyOne stala smluvním partnerem společnosti, který bude efektivně řídit, realizovat a vyhodnocovat současné i nové marketingové kampaně pro rezidentní zákazníky v roce 2012.

Cílem projektu je vytvořit strategický rámec na základě potřeby komunikace, preference a hodnoty zákazníka a obchodních cílů, který zajistí dlouhodobou úspěšnost jednotlivých kampaní.



30. Březen 2012

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT