OgilvyInteractive realizovala úspěšnou interaktivní kampaň pro tyčinky 3Bit

Agentura OgilvyInteractive připravila pro klienta Kraft Foods interaktivní kampaň pro limitovanou edici tyčinky 3Bit Hot Edition. Hlavním prvkem kampaně je flashová on-line hra na webu i na Facebooku.

Facebookové aplikace jsou jedním z nejatraktiv­nějších marketingových nástrojů na současném internetu. Agentura OgilvyInteractive proto přišla s jednoduchou aplikací vycházející z klasiky, kterou je hra had, známá především z mobilních telefonů.

V tomto případě je hra zabalená do atraktivního brandovaného prostředí. Kdekdo hada už hrál na starých počítačích nebo na mobilu. Právě design prostředí pro hru propagující 3Bit Hot Edition připomíná mobil. Ten je i hlavní výhrou v soutěži, jejímž partnerem je Nokia.

Díky bannerové kampani a e-mailingu zacílenému na soutěžící z předchozí soutěže se značkou 3Bit zaznamenal web během několika prvních dnů přes 100 tisíc návštěv. Virální charakter hry podpořil návštěvnost a během několika dnů získala aplikace na Facebooku přes 60 tisíc uživatelů a stala se tak jednou z největších českých her na Facebooku. Hráči mohli sdílet své výsledky, mohli se vzájemně porovnávat a výsledky si ukládat.

„Pokud spustíte hru na jen webu, bude ji hrát sto tisíc lidí, ale zaregistrují se jen tři tisíce. Naproti tomu Facebook umožňuje její větší virálnost,“ říká Dominik Hrodek, Marketing & Strategy Director OgilvyInteractive.

Motivací byly (kromě soutěživosti a touhy překonat kamarády) jak zmíněné mobilní telefony, tak balení s tyčinkami 3Bit.

Hrálo se v Česku i na Slovensku, v průběhu měsíčního období bylo na webech www.3bithra.cz a www.3bithra.sk zaznamenáno celkem 210 442 návštěv. Bezmála 180 tisíc návštěv přišlo na web díky newsletteru a reklamám na ICQ, Libimseti, Facebooku, Stream.cz, Xchat.cz a dalších webech a aplikacích komunitního charakteru.

Celkově kampaň na webu a Facebooku navštívilo cca 270 tisíc unikátních návštěvníků (samotný web zaznamenal 167 477 unikátních návštěvníků). Původní cíl, který byl stanoven na 50 tisíc návštěv, tak byl několikanásobně překročen. Počet zahraných her činil 192 028.

„Nadprůměrnost hry přičítáme snadné hratelnosti, chytlavosti a lákavé grafice pro cílovou skupinu. Počet zahraných her na webu i Facebooku je vyšší než u ostatních kampaní, kde byly použity on-line hry,“ komentuje Hrodek.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT