OgilvyInteractive připravila pro značku 3Bit on-line hru Krmení kamarádů

Po úspěchu hry Had, která byla spojena s limitovanou edicí 3Bit Hot Edition, je i další speciální varianta tyčinky nazvaná 3Bit Nut XXL propagována hrou, a to na webu, Facebooku i v mobilu.

Nová kampaň produktu 3Bit Nut XXL, která se od minulého týdne objevuje na internetu, má za cíl šířit povědomí o nové čokoládové tyčince a připomenout stávající portfolio značky.

Cílová skupina je mladá, společnost Kraft Foods proto spolu s realizátorem kampaně OgilvyInteractive zvolila pro prezentaci značky mix digitálních médií.

Jako motivátor slouží soutěž v „krmení kamarádů“. Ve flashové hře mohou soutěžící v 6 kolech vyhrát telefony Nokia X6 16GB, Nokia 5320, Nokia Bluetooth headset a tyčinky 3Bit.

„Kreativní koncept se opírá o nadsázku, hráči pomocí mechanické ruky krmí virtuální kamarády tyčinkami 3Bit,“ říká Jana Blažková z OgilvyInterac­tive.

Hra je umístěna na microsite www.3bithra.cz a na Facebooku.

Hraní se značkou podporuje kromě flashové on-line hry také mobilní obsah ke stažení, který je poskytován zdarma.

Kampaň bude dále podpořena mediální kampaní zahrnující bannery na webu, flyery na Facebooku, bannery na mobilních portálech a SMS a MMS rozesílané mobilními operátory.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT