Obrázky zraněných lidí narušily fotogalerie hotelů v kampani cestovního pojištění

Německá pojišťovna vytrhla lidi z dovolenkového rozjímání a připomněla jim důležitost cestovního pojištění při pobytu v zahraničí.

DKV Hotel Web Guerilla

Zadavatel: DKV
Agentura: Ogilvy
Země: Německo
Rok: 2010

Zadání

Německá pojišťovna DKV chtěla v období letních dovolených zvýšit počet cestovních pojistek uzavřených prostřednictvím microsite reisekrankenver­sicherung.de.


Řešení

Lidé při plánovaní dovolené zpravidla myslí na věci jako slunce, moře a odpočinek, ale ne každého hned napadne řešit cestovní pojištění. Agentura Ogilvy Frankfurt se rozhodla překvapit turisty v okamžiku, kdy nadšeně vybírají svou destinaci.

Využila k tomu webu Zoover.de, oblíbeného zdroje informací německých cestovatelů. Zoover obsahuje recenze více než jednoho milionu hotelů z celé Evropy. Součástí recenzí je také velké množství fotografií.

A právě mezi běžné obrázky hotelu a jeho okolí byly vloženy fotografie lidí, kteří si na dovolené zranili hlavu, ruku či nohu. Tyto fotografie obsahovaly logo DKV a heslo: „Nikdy nevíte, co se může stát v zahraničí.“ Kliknutím na obrázek pak uživatel přešel přímo na microsite reisekrankenver­sicherung.de.

Podívejte se na krátké video s ukázkou upravených fotogalerií:



Výsledek

Během dvou měsíců, v nichž kampaň běžela, vzrostla návštěvnost microsite o 42 % a počet nových smluv o 11 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT