Oborová zdravotní pojišťovna vymyslela soutěž, aby ušetřila

Oborová zdravotní pojišťovna odstartovala novou soutěž na podporu kontroly proplacené péče. Předchozí verze soutěže se zúčastnilo 6,4 % klientů.

Od 20. dubna přišla zdravotní pojišťovna OZP s novou verzí soutěže, která jí má přinést úspory. Klienty vede pojišťovna k tomu, aby prostřednictvím internetového konta Vitakarta kontrolovali péči vyúčtovanou lékaři. Oplátkou za to se klienti pojišťovny mohou zúčastnit soutěže o desetitisícové poukazy.

Za kontrolu nabízí klientům nákup v e-shopu

Klient, který kontroluje svoje konto, se může dvakrát týdně zúčastnit soutěže prostřednictvím speciálního webu soutezozp.cz. Soutěží se dvakrát týdně, vždy v úterý a ve čtvrtek. Na soutěžící klienty vždy čeká otázka, přičemž nejrychlejší autor správné odpovědi vyhrává poukaz v hodnotě 10 tisíc korun na nákup na Mall.cz. Soutěž má trvat až do poloviny července.

Současná podoba soutěže je pokračováním předchozí soutěže se stejnými cíli. Zeptali jsme se proto pojišťovny, o kolik procent vzrostl počet klientů, kteří kontrolují stav svého vyúčtování, kolik lidí se zapojilo, případně zda a v jakém objevu se podařilo odhalit nedostatky ze strany lékařů. Mluvčí Oborové zdravotní pojišťovny Mario Böhme bohužel na otázky neodpověděl.

Zatím se zapojilo jen necelých sedm procent lidí

Některá čísla ale je možné dohledat. Například 20. února pojišťovna uvedla, že za prvních šest týdnů letošního roku ušetřila díky upozorněním klientů jeden milion korun. Správnost vyúčtování zkontrolovalo více než dvacet tisíc klientů, hodnota kontrolované zdravotní péče dosáhla dvou set milionů korun. K 16. dubnu se podle webu OZP zapojilo už 47 tisíc klientů, kteří zkontrolovali péči za 360 milionů korun.

Podle údajů má OZP 736 tisíc klientů. Před spuštěním nové verze soutěže se tak do kontroly vyúčtování uhrazené zdravotní péče zapojilo 6,4 % klientů.

Zdeněk Fekar



22. Duben 2015

Štítky:  

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT