O2 demonstruje úsporu nákladů služby O2 Car Control

Agentura Wunderman měla za úkol předvést top zákazníkům O2 výhodu služby O2 Car Control.

Služba O2 Car Control pomáhá firmám se správou vozového parku a prokazatelně snižuje režijní náklady i administrativ­ní zátěž.

Úsporu nákladů demonstroval Wunderman zasláním prázdných pětilitrových kanystrů na palivo, které symbolizovaly úsporu na zvolené trase uvedené v příkladu. Každý kanystr měl navíc personalisovaný kontakt na konkrétního obchodního zástupce, na kterého se oslovený zákazník mohl v případě zájmu obrátit.

Zásilka byla rozesílána v první polovině prosince jako obchodní balík.



7. Leden 2011

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT