O čem si povídají zaměstnanci? Kampaň Accor v Maďarsku

Společnost Accor potřebovala před Vánoci představit zaměstnavatelům výhody poukázek Top Premium. Agentura Wunderman proto připravila direct mail na téma "Víme o čem mluví Vaši zaměstnanci".

Accor Top Premium


Zadání

Accor je světová jednička na trhu poukazů, které jsou poskytovány zaměstnancům jako nezdaňovaný benefit ke mzdě.

Konec roku je v tomto oboru obzvláště důležitým obdobím, neboť zaměstnanci dostávají různé vánoční a novoroční dárky a odměny za uplynulý rok.

V minulém roce se Accor v Maďarsku rozhodl propagovat své poukazy „Top Premium“, které mohou být využity na nákup takřka čehokoli, od potravin, přes oblečení a elektroniku, po cestování.


Řešení

Komunikace byla zaměřena jak na zaměstnavatele, tak na zaměstnance.

Idea kampaně byla založena na zachytávání hovorů a „drbů“ mezi zaměstnanci. Zaměstnavatelé s vysokým potenciálem využití nabídky Top Premium poukazů obdrželi od Accoru direct mail s USB flash diskem, na němž byly nahrány MP3 soubory se záznamy rozhovorů zaměstnanců (pochopitelně uměle vytvořenými).

Zákazníkům s nižším potenciálem byl zaslán direct mail s přiloženým dopisem, který „napsal“ anonymní zaměstnanec, a který se podařilo Accoru „zachytit“.

V obou případech (tedy na zvukových nahrávkách i v anonymních dopisech) zaměstnanci chválí svého zaměstnavatele za chytré rozhodnutí rozdat benefity prostřednictvím Top Premium poukazů, což ušetří peníze na daních oběma stranám.

On-line část kampaně zahrnovala bannery a microsite. Ty byly různé pro zaměstnavatele a zaměstnance. První skupina našla na webu opět „zachycené rozhovory“ zaměstnanců a představení výhod poukazů Top Premium, zatímco druhá skupina měla možnost zaslat svému zaměstnavateli anonymní dopis (v podobě „vyděračského“ dopisu z vystříhaných písmen). Ten mohl být buď v některé ze tří předem připravených variant (zdvořilá, zábavná, naštvaná), nebo si jej zaměstnanec mohl sestavit sám.

Obě microsite pak ústily v kalkulačku, na níž si mohli zaměstnanci i zaměstnavatelé spočítat, kolik ušetří při využití Accor poukazů.



24. Červenec 2009

Štítky:  , , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT