Nový způsob propagace e-shopů od Billboard.cz a Cognito.cz

Společnost Billboard.cz a internetová agentura Cognito.cz společně spustily nový affiliate program pro propagaci e-shopů.

Výsledkem jsou tzv. shop bubliny s produkty a odkazy na e shop, které se zobrazují v obsahové síti Billboard.cz.

„Propagace prostřednictvím nich je placená formou affiliate programu,“ řekl Michal Matula, technický ředitel vývoje Billboard.cz. Provozovatel e-shopu platí formou provizí z objednávek, které byly učiněny zákazníky, přivedenými prostřednictvím reklamního systému.

Nasazení affiliate programu je jednoduché a provozovatelům e-shopů umožňuje určení propagovaných produktů i klíčových slov, na která se shop bubliny zobrazují.

„Propagace v obsahové síti je vhodná pro oslovení nové skupiny potenciálních zákazníků, kteří většinou ještě nevědí, co nakoupit. Je snadnější jim nabídnout jiný výrobek, než který by sami vyhledávali,“ vysvětlil Jan Janča, CEO Cognito.cz.

Placení formou provizí z objednávek je zajímavým ekvivalentem modelu pay per click, kdy inzerent platí i za návštěvníky, kteří se nikdy nestanou jeho zákazníky. Bubliny mohou přivést jakékoliv množství uživatelů, ale provozovatelé e-shopů zaplatí jen za ty, kteří provedou objednávku – tedy model pay per action.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT