Nový projekt kammamjit.cz – netradiční podpora Fondu ohrožených dětí

Fond ohrožených dětí zabývající se především pomocí dětem týraným i jinak sociálně ohroženým představil web nové kampaně a komunikaci v sociální síti Facebook.

Nový netradiční projekt se představuje na stránkách www.kammamjit.cz. Hlavním lákadlem je skladba Kam mám jít, za kterou stojí přední osobnosti českého hip-hopu, Vladimir 518, Hugo Toxxx a DJ Mike Trafik spolu s dětmi z Klokánku, které nazpívaly refrén.

Na webu kammamjit.cz je píseň k dispozici pro stažení, k jejímu rozšíření je využit Facebook.

Fond ohrožených dětí u nás působí již téměř 20 let a jeho dvě desítky poboček po celé republice se zabývají především pomocí dětem týraným i jinak sociálně ohroženým, se zaměřením na terénní sociální práci a sanaci rodin, vyhledáváním náhradních rodin pro zdravotně či jinak handicapované děti, provozem azylových domů pro rodiny s dětmi a mládež bez domova, provozem krizové linky pro matky, které tají těhotenství a porod, či rodinnou péčí namísto ústavní výchovy (Klokánek).

Nápad a koncept kampaně vznikl v agentuře Proximity Prague, která také koordinuje celou realizaci, microsite vytvořila agentura WDF – Web Design Factory.



6. Listopad 2009

Štítky:  , , , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT