Nová verze AgentBalance – řešení pro kontaktní centra

Společnost AgentBalance vydala novou verzi stejnojmenného řešení, které poskytuje manažerům kontaktních center a společností zabývajících se dodávkou zákaznických služeb unikátní korelace psychometrických a výkonnostních parametrů a metrik.

Aktuální verze 2.0 navazuje na původní řešení, se kterým se již mnoho českých i zahraničních kontaktních center mělo možnost seznámit. Nyní však tvůrci AgentBalance přicházejí s podstatně komplexnějším řešením, jehož posláním již není pouze základní psychometrie, ale dochází k rozšíření produktové vize o integraci s dalšími datovými zdroji.

Cílem řešení je nabídnout týmovým vedoucím a manažerům komplexní pohled na jejich týmy. Zatímco většina existujících řešení pro kontaktní centra se zaměřuje především na výkonnostní parametry, AgentBalance zkoumá náladu v týmu, tendence a postoje jednotlivých operátorů, nebo třeba strukturu vztahů mezi lidmi na pracovišti.

„Od začátku si uvědomujeme, že v kontaktních centrech jsou to na prvním místě lidé, kteří stojí za pohodovou atmosférou na pracovišti. Manažeři dnes bojují mimo jiné s vysokou fluktuací a obtížnou motivací zaměstnanců Generace Y a Z. K tomu jim ale pouhý přehled kvality a výkonnosti nepomůže. Náš nástroj umožňuje realizovat praktická manažerská opatření, která mají zajistit dlouhodobě konzistentní, výkonné a spokojené týmy. Je fascinující sledovat, jak dobře provedená změna v odměňování dokáže lidi motivovat k vyššímu výkonu i pocitu profesního naplnění. Nebo přesně naopak dokážeme vidět, jak nekompetentní vedení lidí působí jako pozvolný erozivní faktor,“ říká Václav Martin, CEO AgentBalance.

V dalších verzích se máme dočkat kromě přibývajících metrik také praktických nástrojů, které budou pomáhat zvyšovat kvalitu týmových vedoucích. Sloužit k tomu bude Kompetenční model team leaderů propojený s knihovou „best practises“. Vše bude dle ujištění AgentBalance dostupné také v českém jazyce.

AgentBalance s.r.o. je startupová společnost založená v roce 2015, investovaná slovenským venture kapitálovým fondem Neulogy Ventures. Pro svůj rozjezd společnost v loňském roce získala seedovou investici ve výši půl milionu dolarů.


Na téma kontaktu se zákazníkem uspořádáme 6. 4. konferenci www.customercontact.cz



30. Březen 2017

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT