Nivea spustila v ČR webová přání pro rozjasnění dne

Nivea nabízí na svém webu ženám možnost sestavit si své přání, jehož splnění by „rozjasnilo“ jejich den. Přání mohou poslat pro inspiraci partnerovi nebo kamarádce. Webová aplikace vytvořená agenturou SYMBIO tak zábavným způsobem promuje produkty Nivea Visage Natural Beauty.

Motiv rozjasnění dne se v kampani objevuje proto, že úkolem je propagace řady rozjasňovačů značky Nivea.

Návštěvnice stránek si na začátku zvolí, zda chce přání poslat partnerovi nebo kamarádce. Následuje volba překvapení, které by rozjasnilo její den. Nakonec si zvolí, jaký výrobek z řady Nivea Visage Natural Beauty by jí udělal radost, pokud by nevyšlo překvapení z předchozího kro­ku.

Celé přání je pak připraveno k odeslání partnerovi nebo kamarádce, přičemž předem připravené texty lze jakkoli upravovat.

Pro ty, kteří nechtějí projít celým procesem, je k dispozici seznam doposud nejpoužívanějších kombinací „rozjasňovačů dne“ odeslaných jinými uživatelkami. Na jedno kliknutí jich mohou využít a rozesílku přání k rozjasnění dne tak výrazně zrychlit.

Na celou kampaň byla společně s reklamou v televizi spuštěna i bannerová kampaň. Obojí proběhlo ve stejném rozsahu i na Slovensku.



30. Září 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT