Nevnímejte mobil jako konkurenta kamenného obchodu!

Nejnovější studie firmy InReality uvádí, že 75 % zákazníků v kamenném obchodě vytáhne mobil. Pro obchodníka by to měla být víc výzva než konkurence.

Nástup mobilního nakupování sice znamenal obavy z budoucnosti tradičních prodejen. Data ale ukazují, že se dá chápat i opačně – mobilní technologie klasické obchody podporují.

Jistě je to i věc pohledu konkrétního obchodníka. Ten šikovný by ale mobily měl chápat jako výzvu. Potvrzuje to i nedávno zveřejněná studie americké firmy InReality zabývající se poradenstvím v oblasti maloobchodu.

Podívejte se, k čemu všemu zákazníci v obchodech využívají mobily:

To vše jsou příležitosti, které dobrý obchodník dokáže využít!

Studie navíc ukázala i jiné skutečnosti: možná trochu překvapivé je, že 53 % respondentů namísto onlinu dává přednost prohlížení zboží v obchodě. Možná ještě víc překvapí, že kamenné prodejně dává přednost nejenom generace ve věku 50 – 65 let, ale i mladí od 18 do 24 let. Online shopping je doménou lidí od 25 do 35 let.

Zdeněk Fekar



6. Květen 2015

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT