Nepíšete blbosti?

Textový obsah webu může být pro uživatele i pro vyhledávače zavádějící. Zrádné jsou zejména interní hyperlinky.

Pokud píšeme texty na web, platí, že více je více. Na stránkách by mělo být spíš hodně textu, i když nejdůležitější informace by se měly nacházet vždy na první obrazovce, bez nutnosti scrollování.

Také interní odkazy by měly být řádně označeny.

U interních hyperlinků musíme dbát, aby vedly na správnou stránku. A aby URL, kam hyperlink vede, vůbec existovalo.

Zanedbat nesmíme ani text odkazu (anchor text). Vyhledávač se z něj snaží pochopit, o čem odkazovaná stránka pojednává.

Neodkazujte na stránky slovy „Více informací zde“. Odkazujte vždy relevantním textem, který se týká cílové stránky.

Důležité odkazy by neměly stát osamoceny, ale měli bychom je obklopit dalším vysvětlujícím textem, aby dobře chápali uživatelé i vyhledávače.

Dobrým vodítkem je analýza textu na odkazované stránce pomocí doplňku prohlížeče www.seoquake.com

Petr Nachtmann, KBM Group



8. Duben 2015

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT