Neo@Ogilvy propaguje pražský maraton v zahraničí

Mediální agentura Neo@Ogilvy získala zakázku na internetovou reklamní kampaň pro agenturu podpory cestovního ruchu CzechTourism. Cílem bude podpořit návštěvnost příštího ročníku běžeckého závodu Prague International Marathon.

Kampaň zaměřená především na zahraniční publikum bude spoléhat převážně na bannery, SEM a kontextovou reklamu. Naplánované aktivity proběhnou ve dvou fázích – první od začátku listopadu do konce prosince 2010 a druhá od začátku února do konce března 2011.

CzechTourism láká běžce z Velké Británie, Německa, Spojených států a Španělska na populární běžecký závod Prague International Marathon 2011.

Hlavní složkou kampaně je bannerová reklama, kterou bude podporovat kontextová inzerce. Efektivitu bude zvyšovat využití nástroje Google AdWords Remarketing.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT