Nenechte se zasáhnout kulkou – kampaň bezpečnostní agentury

Velmi silného sdělení využila v direct mailové kampani brazilská agentura zabývající se ochranou osob.

Hitting the target

Zadavatel: GP Group
Agentura: FabraQuinteiro
Země: Brazílie
Rok: 2009

Zadání

GP Group je brazilská bezpečnostní agentura zaměřující se na ochranu osob. V loňském roce chtěla prostřednictvím ne příliš nákladné kampaně rozšířit řady svých klientů.


Řešení

Společnost využila své databáze potenciálních klientů a vybrala z ní vrcholové manažery významných firem a další majetné lidi. U těchto skupin je výrazně vyšší riziko, že se stanou cílem útoku, než je tomu v případě běžných obyvatel.

Pěti stovkám kontaktů byl zaslán direct mail v podobě černé krabičky, která skrývala pouze prázdnou nábojnici se zasunutým srolovaným kouskem papíru. Po jeho rozvinutí objevil adresát text:

„Zajistěte, aby Vás druhá část této kulky nikdy nezasáhla.“

Druhá strana papírku obsahovala stručné informace o společnosti a jejich službách a samozřejmě kontakt.


Výsledek

Kromě toho, že kampaň budovala povědomí o značce v nanejvýš relevantní cílové skupině, přinesla také přímé výsledky: response rate 6,4 %, ROI 7:1.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT