Nemějte z velkých dat hlavu jako pátrací balón

Už zítra proběhne první z trojice konferencí SAS Roadshow. Podtitul konference "Z velkých dat mám hlavu jako pátrací balón" říká, že právě o velká data půjde především.

Společnost SAS Institute ČR, jeden z předních světových odborníků na oblast business analytics, pokračuje i letos v sérii konferencí SAS Roadshow. Trojice akcí se postupně tématicky zaměří na analytiku, customer intelligence a veřejnou správu.

Novinkou letošního roku je možnost osobních konzultací a vyzkoušení nástrojů SAS na přinesených vlastních podkladech. Práci s daty si tak každý může vyzkoušet doslova „na vlastní kůži“.

První díl seriálu na téma analytika startuje už 13. května v atraktivních prostorách hotelu Holiday Inn na pražském Vyšehradě. Podtitul konference je „Z velkých dat mám hlavu jako pátrací balón“ a právě o velká data půjde především.

„SAS Roadshow 2013 ve spojení se zkušenými přednášejícími, kteří se mohou podělit se svými poznatky praxe, může být velmi inspirativní jak pro ostřílené společnosti, tak pro nováčky na trhu. Správná a rychlá interpretace dat může vnést přidanou hodnotu do každé firmy, ať už se jedná o spokojenost zákazníků, rychlé návratnosti investic, úsporu nákladů, zvýšení obratu nebo včasnou detekci možných chyb nebo podvodů,“ říká Zuzana Lhotáková ze společnosti SAS Institute ČR.

Další dva díly budou na podzim

Na podzim bude série pokračovat dalšími dvěma konferencemi. 23. září bude tématem custommer intelligence – jak díky SASu propojit data, analytické schopnosti a osvědčené marketingové postupy a tím přesně cílit a smysluplně komunikovat se zákazníky, jak efektivně reagovat na změny v zákazníkově chování nebo vyvíjet a řídit unikátní kampaně. Třetí konference 14. října volí jako hlavní téma veřejnou správu a za svůj cíl si klade informovat o tom, jak efektivně využívat potenciál velkých dat ve státní správě.

Hlavním partnerem SAS Roadshow 2015 je společnost Deloitte, světový odborník v poskytování služeb v oblasti auditu, poradenství, finančního poradenství, řízení rizik a daní.

Zdeněk Fekar



12. Květen 2015

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT