„Nekonečný banner“ v kampani švédské sítě supermarketů

Ukázat obrovské množství slev, které pro své zákazníky připravila, se v on-line kampani rozhodla síť supermarketů ICA ve Švédsku. Aby propagace skutečně zapůsobila, byl seznam zlevněného zboží nekonečný...

The Price Reduction


Zadání

ICA je jedna z nejvýznamnějších skandinávských sítí obchodů s potravinami. Navzdory ekonomické recesi se ICA rozhodla snížit stovky cen. Zlevňování se týkalo zejména nejprodávanějších druhů zboží, jako jsou těstoviny, chleba, sýry, ryby, nebo cereálie.

Tuto slevovou akci chtěla ICA propagovat prostřednictvím bannerové kampaně.


Řešení

Agentura KING vytvořila interaktivní bannery, jejichž úkolem bylo ukázat „nekonečné“ množství zlevněných produktů.

Hlavní roli hrál v bannerech Stig, manažer virtuální prodejny. Ten k sobě nejprve upoutával pozornost divokým mácháním rukama. Pokud uživatel na banner kliknul, začal mu Stig vyprávět, že v ICA zlevnili „několik položek“ a vyzýval k pohybu posuvníkem – to aby si zákazník prohlédl, podle slov Stiga, malý výběr zboží se sníženou cenou.

Pokud uživatel uposlechl a začal se posouvat nabídkou zlevněného zboží, mohl si prohlédnout desítky položek v akci. Ovšem police se zbožím se zdála být nekonečnou. Položky se sice po chvíli opakovaly, ale toho si člověk při letmém prohlížení jen tak nevšimne.

Jak se posouval obraz, snažil se s ním Stig držet krok. Čím rychleji byl obraz posouván, tím rychleji se pohyboval také prodejce – chůze se měnila v běh a při opravdu rychlém tempu naskočil na kolo.

Na konci se objevila výzva k navštívení nejbližšího obchodu ICA, kde si návštěvník může prohlédnout další zlevněné položky. Banner bylo možné také poslat kamarádovi, nebo sdílet v sociálních sítích.

Vyzkoušejte si fungování banneru:




Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT