Nejaktivnějšími „klikači“ jsou uživatelé Gmailu

Ačkoli se může zdát, že rozdíly mezi freemailovými službami z hlediska nabízených funkcí nejsou nijak významné, jejich uživatelé se chovají různě.

Podle studie americké společnosti MailChimp vykazují nejvyšší míru otevření (téměř 31 %) a prokliku (7,4 %) uživatelé Gmailu.

Majitelé freemailových schránek u Yahoo! Mail nebo Hotmailu otevírají reklamní e-maily přibližně ve 24 % případů, uživatelé AOL v 20,1 %. Click-through rate se u těchto poskytovatelů pohybuje okolo 4 – 4,5 %.

Na druhou stranu Gmail vykazuje také nejvyšší podíl nedoručitelných e-mailů: 23 procent, oproti 20 % u Hotmailu a 16 % resp. 15 % v případě AOL a Yahoo! Mail.

Největší freemailovou službou zůstává Yahoo! Mail, který má v USA 106 166 unikátních uživatelů (oproti červenci 2008 jde o 22% nárůst), na druhém místě se drží stagnující Hotmail od Microsoftu se 47 115 uživateli, za nímž následuje nejrychleji rostoucí webmail, tedy Gmail od Googlu s necelými 37 tisíci uživateli a nárůstem o 46 % za poslední rok.


Zdroj: emarketer.com



8. Září 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT