Neadresně distribuovaný „zloděj“ v amerických domácnostech

Že neadresný mailing nemusí být reprezentován jen známými letáky maloobchodů, ale dá se využít také velmi kreativně, dokazuje kampaň společnosti Chubb Security Systems.

Balon


Zadání

Společnost Chubb Security Systems je americký dodavatel bezpečnostních systémů. S cílem zvýšit zájem o své služby se obrátila na agenturu Philipp und Keuntje, která měla připravit levnou a efektivní kampaň.


Řešení

Bylo potřeba upozornit lidi na riziko, které jim hrozí, pokud nemají zabezpečené domovy. Nejlépe nějakým výrazným až šokujícím způsobem.

U amerických domů je běžné, že místo klasické venkovní schránky mají ve dveřích otvor pro poštu. To byla tedy cesta, kudy dostat do domu „zloděje“ v podobě nafukovacího balonu.

Když pak majitel domu otevřel dveře, čekalo jej překvapení – na zemi ležel černý balon s „tváří“ maskovaného zloděje, který měl na zadní straně nápis: „Máte štěstí, že toto je pouze balon a ne gang zlodějů. Chubb Nord-Alaram Safety Systems.“

Pro lepší představu si prohlédněte video:



Výsledek

V době běhu kampaně se zdvojnásobila návštěvnost webových stránek společnosti Chubb Security Systems.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT