Neadresná kampaň soukromého očka: „Umím být muž, žena, admirál i doktor“

Kampaň thajského soukromého detektiva opět ukázala, že i extrémně jednoduché a levné řešení může přinést požadované výsledky.

Private Detective

Zadavatel: Anurak Janmas
Agentura: Ogilvy & Mather
Země: Thajsko
Rok: 2009

Zadání

V Thajsku působí velké množství soukromých detektivů, nicméně s ohledem na povahu své práce nejsou příliš známí. A je-li detektiv neznámý, tak jej sice nikdo neodhalí, ale také za ním jen obtížně přijde nový klient.

Anurak Janmas, soukromé očko z Bangkoku, se rozhodl o něco více zviditelnit a zvýšit zájem potenciálních zákazníků o své služby.


Řešení

Vzhledem k velmi omezenému rozpočtu bylo nutné vymyslet opravdu úspornou kampaň. Agentura Ogilvy & Mather Bangkok nakonec vsadila na „médium“, které Anurak Janmas tak jako tak používá: vizitky.

Na první pohled zcela obyčejné vizitky nesly ve skutečnosti velmi vypovídající sdělení. Samotnému jménu Anuraka Janmase totiž předcházel výčet jeho (většinou samozřejmě falešných) titulů:


Pan/Paní/Sir/Ad­mirál/Senátor/Pro­fesor/Plukovník/Dok­tor/Reverend/La­dy

Anurak Janmas


Tím byly efektivně ilustrovány schopnosti Anuraka Janmase jakožto soukromého detektiva, který na sebe dokáže vzít jakoukoli podobu, která je právě zapotřebí.

Vizitky byly neadresně distribuovány do schránek v okolí detektivovy kanceláře.


Výsledek

Počet zakázek se Anuraku Janmasovi během jednoho měsíce ztrojnásobil.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT