On-line „násilím“ proti násilnostem

Originální on-line kampaně využila Evropská asociace tibetské mládeže (VTJE) ke zvýšení svých příjmů.

On-line kampaň pro Evropskou asociaci tibetské mládeže (VTJE)


Zadání

Asociace VTJE se sídlem ve Švýcarsku chtěla během pekingské olympiády zvýšit povědomí o násilnostech v Tibetu pomocí on-line kampaně.

Agentura Wunderman přišla s nápadem nechat uživatele zažít na vlastní kůži útlak a násilí, s nímž se podle VTJE setkávají dennodenně Tibeťané.

Cílem bylo přesvědčit Švýcary, aby finančně podpořili nevládní organizace usilující o nezávislost Tibetu.


Řešení

Byla vytvořena aplikace, která na relevantních webech (zpravodajské portály, stránky nevládních organizací, tematické blogy) vyvolala útok mnoha malých pěstí na uživatelův kurzor myši.

Pěstičky kurzor pronásledovaly při každém pohybu, a když jej dostihly, začal „masakr“.

Ostatně si to můžete vyzkoušet sami na této stránce.

Jediným únikem bylo kliknout na banner, který vyzýval k věnování finančního příspěvku.


Výsledek

Díky kampani skutečně došlo ke zvýšení přísunu finanční podpory pro VTJE, navíc se o problém začali zajímat další lidé a zvýšil se počet členů asociace.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT