Nahrávací studio rozesílalo direct mailem skutečný gramofon

S cílem připomenout se svým stávajícím i potenciálním klientům rozeslalo kanadské zvukové studio opravdu nezapomenutelný direct mail: skutečně hrající kartonový gramofon včetně vinylové desky.

Cardboard Record Player

Zadavatel: GGRP
Agentura: Grey Vancouver
Země: Kanada
Rok: 2009

Zadání

GGRP je kanadské nahrávací a produkční studio, které i přes svou dobrou pověst a bohatou historii začalo ztrácet na popularitě.

Úkolem kampaně tedy bylo ukázat, že GGRP stále platí za významnou a kreativní značku na hudebním trhu. Cílovou skupinu tvořili jak existující, tak i potenciální noví zákazníci.


Řešení

Agentura Grey Vancouver vytvořila kreativní direct mail, s cílem upoutat pozornost a zajistit reakci příjemců.

Zásilka obsahovala vinylovou desku, symbolizující jednak historii značky, ale vzhledem ke znovunabyté popularitě vinylů zároveň odkazovala k tomu, že ani GGRP nepatří do starého železa. Spolu s deskou obdržel adresát také speciální kartonový „gramofon“, který skutečně dokázal přehrávat zvuk.

Vinyl byl uváděn do pohybu pomocí tužky a vibrace přenášené jehlou poté přirozeně zesílila lepenková konstrukce. Jakmile příjemce zásilky desku roztočil, mohl si poslechnout příběh pro děti nazvaný „A Town That Found Sound“ (Město, které našlo zvuk).


Výsledek

Response rate přesáhla 90 % a kampaň se stala také internetovým fenoménem. O kartonovém gramofonu se diskutovalo na více než 500 blozích, počet zhlédnutí promo videa na serveru YouTube se během týdne navýšil o 20 000.

Návštěvnost firemního webu vzrostla z původních 50 na 70 000 návštěv týdně.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT