„Nahotinky“ mezi soukromými fotkami v kampani rozvodového právníka

Velmi originální způsob propagace zvolil Dr. Alfred Kriegler, vídeňský právník zabývající se rozvody. V direct marketingové kampani využil neadresně distribuovaných "kukaččích vajíček" vysazených do "hnízda" v podobě vyvolaných rodinných fotografií.

Photos


Zadání

Rakouský rozvodový právník Alfred Kriegler chtěl dostat své jméno do povědomí vídeňských obyvatel.


Řešení

Obrátil se tedy na agenturu Draftfcb Kobza Werbeagentur, která přišla s nápaditou a přesto velmi jednoduchou a nepříliš nákladnou kampaní:

Během prosince 2008 byly ve vídeňských fotolabech k fotografiím, které si lidé nechávali vyvolat, přibalovány ještě tři fotky „bonusové“. Jednalo se o obrázky polonahých lidí, které vypadaly jako amatérské fotografie milenců. Pokud bylo vyvolání fotek objednáno mužem, byl na těchto „kompromitujících“ obrázcích muž, pokud zakázku zadávala žena, byly přidány fotky mladé ženy. Cílem samozřejmě bylo, aby zákazník fotolabu získal dojem, že jeho partner/partnerka jej podvádí.

Na druhé straně pak bylo vysvětlení: „Tyto fotografie byly připojeny námi. Pokud se k vám někdy dostanou podobné, kontaktuje prosím: Dr. Alfred Kriegler…“



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT