Nadace Terezy Maxové oslovuje moderním webem

Nadace Terezy Maxové představila novou podobu webu TerezaMaxovaDetem.cz. Ušetřené peníze pomohou nadaci plnit své poslání - umožnit opuštěným dětem návrat do rodinného prostředí.

Modernizaci webových stránek Nadace Terezy Maxové provedla agentura OgilvyInteractive, která se neziskovým projektům dlouhodobě věnuje. Společně s Forem dárců letos například zorganizovala pro nadace konferenci, která se věnovala marketingu v neziskovém sektoru.

Nadační web TerezaMaxovaDe­tem.cz řádově v hodnotě desetitisíců korun vytvořili v agentuře zdarma s tím, že za ušetřené peníze pojede vybraná třída na školu v přírodě.

„Přijde nám důležité pravidelně podporovat neziskový sektor. Je nutné propagovat, aby i zde více využívali nových a moderních prostředků komunikace a šli prostřednictvím internetu a nových médií lidem vstříc,“ říká Tomáš Jindříšek, Managing Director agentury.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT