Moucha v polévce

Umělá moucha s návodem, jak díky ní získat v restauraci porci navíc, zvýšila prodej "belgických Hospodářek".

Zadání:

Deník De TIJD, vlámská obdoba Hospodářských novin, vydal brožuru týkající se osobních financí a možností investic. Název publikace: „Nechte své peníze vydělat víc“. Úkolem agentury bylo zajistit prodej této brožury, která byla součástí sobotního vydání deníku.

Řešení:

Na frekventovaných místech rozdávaly hostesky De TIJD sáčky s umělou mouchou. Na papírové klopě sáčku stálo: „Nechte své peníze vydělat víc, i v restauraci.“

A návod k použití?

  1. V restauraci si objednejte polévku.
  2. Když už ji budete mít skoro snědenou, vhoďte do ní mouchu.
  3. Stěžujte si číšníkovi na mouchu v polévce.
  4. Dostanete nový talíř polévky.

Pokud se chcete dovědět další způsoby, jak za vaše peníze dostat víc, kupte si brožuru De TIJD.

Výsledky:

Během jediného dne prodal De TIJD 13 600 výtisků brožury. Prodej novin se toho dne zvýšil o 24%.

Spoluautorem je opět copywriter Johan Verest, o jehož kampaních jsme psali i minulý týden. Realizace: cca 2007.



17. Leden 2011

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT