Mothercare Baby & Me Club s návratností investice 1 : 32

Věrnostní program pro řetězec obchodů zaměřených na péči o dítě byl jasnou volbou. Kvalitní realizace agenturou Sunday Publishing pak zajistila úspěch.

www.mothercarebabyandmeclub.com

CÍLE:

Zvýšit loajalitu zákazníků a prodej prostřednictvím multikanálové maloobchodní sítě. Komunikovat obchod Mothercare jako zkušeného poradce, který chápe problémy rodičů a je opravdovým odborníkem v oblasti rodičovství. Získat 200 000 z těch, co čekají dítě nebo už mají novorozence do stáří 1 roku.

STRATEGIE A CÍLENÍ:

Průzkum trhu říkal, že cílová skupina žádá důvěryhodné a odborné informace. Pídí se po tom, co nejlépe pro své dítě pořídit a kdy je ten nejvhodnější čas. Tato doba je pro rodiče ohromně vzrušující. Nechtějí být rušeni. Máloco jim ale přijde vhod tak, jako správné informace ve správný čas.

To, že je zde příležitost postavit věrnostní program, bylo jasné. Klub by měl poskytovat rodičům odborné rady a doporučení přesně podle věku a stadia vývoje jejich miminka. Důležitý byl také název klubu, protože nejde pouze o děti, ale hlavně o maminky a často taky o tatínky. Bylo vybráno jméno Mothercare Baby & Me Club.

Cílová skupina byla kontaktována v místě prodeje, direct mailem, e-mailem a plně integrovanou microsite. Informace na microsite, které se vážou k jednotlivým stadiím vývoje dítěte, byly propojeny přímo na vhodné produkty s aktuálními cenami. V obchodech získali zákazníci výměnou za údaje Uvítací balíčky s radami, informacemi a slevovými kupony. Online marketingová strategie vedla zákazníky k registraci na microsite.

Bylo identifikováno pět klíčových etap vývoje, každá s rozdílnou sestavou výzev, otázek a informací. Každá komunikace k dané etapě tak byla specifická a relevantní.

VÝSLEDKY:

Mothercare Baby & Me Club překonal ta nejnáročnější přání řetězce. S návratností investice 1 : 32 a náborem 30 000 nových členů měsíčně byl vytvořen jedinečný program.

Noví rodiče získávají podporu, rady a informace, které potřebují a Mothercare se daří zvyšovat prodej svých výrobků.

www.mothercarebabyandmeclub.com

Agentura: Sunday Publishing

Klient: Mothercare UK

Země: Velká Británie

Realizace: 2010

Zdroj: DMA Awards 2010



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT