Mokrý dopis z vodárny se nedá přehlédnout

Společnost ze sektoru utility ukázala jak vtipně a účinně komunikovat.

Jste-li monopolním dodavatelem vody jako Aquas de Barcelona, zákazníci se už předem staví negativně k jakékoli vaší komunikaci.

Určitě na ně nechcete útočit něčím, co by se jen trošku podobalo reklamě.

Jak ale v takové situaci uvést novou službu na trh?

Musíte být dostatečně důrazní, aby si vaši zprávu zapamatovali a zároveň se držet maximálně zkrátka, abyste nebyli příliš ofenzivní.

Direct mail barcelonských vodáren obsahoval krásný dvojsmysl – voda, kterou vám dodávají, způsobila, že je jejich dopis nečitelný.

Jedna věta naštěstí zůstala v rozpitém dopise čitelná: „Navštivte naši webovou stránku.“

Pro Aquas de Barcelona realizovala CP Proximity Španělsko v roce 2007.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT