MMS vám ukáže, jak budete vypadat v 70 – kampaň penzijního připojištění

Že budoucnost není zase tak daleko, a je dobré na ni myslet už teď, chtěla mladým Švédům ukázat společnost AMF nabízející důchodové připojištění. Vznikla proto integrovaná interaktivní kampaň, kde každý mohl zjistit, jak asi bude vypadat v důchodu.

AMF Pension MMS


Zadání

Švédská společnost AMF nabízí penzijní připojištění a v loňském roce chtěla přesvědčit mladé lidi, aby začali přemýšlet o své budoucnosti (a zejména penzi) co nejdříve.


Řešení

Agentura Forsman & Bodenfors vytvořila integrovanou kampaň, která zahrnovala televizi, outdoor, on-line a mobilní telefony. Ty byly nejdůležitější součástí kampaně.

V televizních spotech byly využity mladé švédské celebrity (moderátor Peter Siepen a zpěvačka Charlotte Perelli), ovšem vypadaly jinak, než je diváci normálně znají – zde o několik desítek let zestárly.

Obraz na citylightech se měnil v závislosti na úhlu pohledu kolemjdoucího, ukazoval člověka, jehož tvář postupně stárne.

Televizní, venkovní i bannerová reklama na webu měly společný cíl: vyzývaly k zaslání MMS zprávy s vaší fotkou na speciální telefonní číslo. Obratem přišla fotografie, na které jste byli opět vy, avšak ve věku přibližně 70 let.

Na webu kampaně pak byla galerie těchto „zestárlých“ obličejů a jejím prostřednictvím bylo možné podělit se o svou upravenou fotografii s přáteli.


Výsledek

Svou fotografii prostřednictvím MMS zaslalo 322 946 lidí, cíl kampaně byl překročen více než pětinásobně (50 000 fotografií).

Známost značky AMF se během kampaně zečtyřnásobila.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT