Milostný román na papírových kapesnících znamenal úspěch v kampani vydavatele

Německé nakladatelství chystalo romantickou knihu populární autorky, a aby zdůraznilo, že při čtení budete ronit slzy, vytisklo první kapitolu na papírové kapesníky.

Book On Paper Handkerchiefs

Zadavatel: Verlagsgruppe Lübbe
Agentura: Serviceplan
Země: Německo
Rok: 2009

Zadání

Bastei-Lübbe Verlag je největší vydavatel milostných románů v německy mluvících zemích a jednou z jeho nejpopulárnějších autorek je Američanka Sasha Lord.

Na začátku roku 2009 uvádělo nakladatelství na trh její novou romanticko-dobrodružnou knihu Otrokyně tvé něhy.

Cílem kampaně bylo originálním způsobem upozornit na novou emocemi nabitou knihu ještě před vydáním a zajistit již dopředu významné množství objednávek.


Řešení

Čtenáři Sashi Lord si zvykli na vysoký standard jejích příběhů, které jsou kombinací napětí a romantiky. Kniha Otrokyně tvé něhy měla být dosud nejemotivnějším autorčiným počinem, při jehož čtení nezůstane jediné oko suché.

Dvě stě distributorů a přibližně tři stovky věrných čtenářů obdrželo direct mailový balíček, který na první pohled vypadal jako nová kniha známé autorky.

Po otevření však příjemci zásilky zjistili, že jde o krabici s papírovými kapesníky, na nichž byla vytištěna první kapitola knihy.

Balíček tak jednak představil novou knihu včetně ukázky z ní a zároveň symbolizoval proud emocí, který na čtenáře čeká.


Výsledek

Odezva na kampaň byla vynikající, 70 % oslovených si knihu objednalo ještě před oficiálním představením.

Prodejní plán na celý první měsíc byl splněn již během prvního týdne.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT