Milena Linhartová získala na ECCA 2010 individuální ocenění

Ohodnocení "Highly Commended" získala v kategorii Contact Centre Manager of the Year na European Call Centre Awards Milena Linhartová, ředitelka ČEZ Zákaznické služby.

Zvláštní uznání „Highly Commended“ získal od poroty kromě Mileny Linhartové také Ian Naylor z Tesco Customer Service Centres. Manažerkou roku se stala Ann Marshall z telekomunikační společnosti Orange.

Pro společnost ČEZ je to již druhé ocenění v této soutěži. Vloni zvítězila v kategorii Multikanálové kontaktní centrum.

Ceny pro nejlepší evropská kontaktní centra byly vyhlášeny na Call Centre Expo 21. září v Birminghamu.



23. Září 2010

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT