Milena Linhartová z ČEZ na shortlistu ECCA 2010

Milena Linhartová, ředitelka ČEZ Zákaznické služby, je na shortlistu soutěže European Call Centre Awards 2010 (ECCA) v individuální kategorii Contact Centre Manager of the Year.

Na shortlistu jsou také manažeři kontaktních center Dell, Firstsource, HeroTsc, Logica, Orange, Telefonica O2 UK Ltd a Tesco Customer Service Centres.

Vítězové budou vyhlášeni na Galavečeru v rámci konání výstavy Call Centre Expo v Birminghamu již 21. září 2010.

ČEZ Zákaznické služby s.r.o. loni vyhrála na ECCA kategorii Multikanálové kontaktní centrum (Multi-Channel Contact Centre). Porota tehdy ocenila především úroveň propojení call centra s kamennými pobočkami. Do letošního ročníku Milenu Linhartovou přihlásili její kolegové.



20. Září 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT