Mentos umožnil zažít polibek s ženou či mužem snů v interaktivní kampani

S cílem dokázat, že "nic není jako polibek s Mentos," vznikla originální digitální kampaň této značky, v níž si každý mohl představit, že líbá velmi atraktivní ženu nebo muže.

Mentos Kiss Cam


Zadání

Značka žvýkaček a bonbónů Mentos letos spustila reklamní kampaň s heslem: „There's nothing like a Mentos kiss“ (Nic není jako polibek s Mentos).

Komunikace propagovala myšlenku, že polibek poté, co si dáte Mentos, je dosud nepoznaný zážitek, kterému se nic nevyrovná.

Tomu odpovídaly i TV spoty, podívejte se na jeden z nich:



Úkolem pro agenturu BBH London bylo vytvořit internetovou část kampaně.


Řešení

Agentura vsadila na interaktivní pojetí, v němž umožnila každému zažít skutečný „polibek snů“.

Na adrese www.mentoskisscam.com si návštěvník nejprve zvolí, zda preferuje ženy nebo muže. Poté se na obrazovce objeví atraktivní protějšek, v závislosti na předchozím výběru buď žena vystupující z moře na pláž, nebo muž projíždějící se po pobřeží na koni.

Po chvíli je uživatel u počítače vyzván, virtuálnímu protějšku vložil do úst žvýkačku Mentos. Muž/žena na obrazovce pak začne naznačovat zájem o polibek – v tu chvíli se aktivuje uživatelova webkamera a virtuální milovník kopíruje pohyby osoby před kamerou.

Podívejte se na video, které popisuje, jak aplikace funguje:



Výsledek

Ještě než byla kampaň oficiálně spuštěna, dočkala se na YouTube více než 50 000 zhlédnutí, v průběhu kampaně ji pak popisovaly tisíce blogů a díky své originalitě se dočkala virálního šíření mezi lidmi.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT