Marketéři mají raději Twitter než Facebook

Ačkoli Facebook již překonal MySpace v návštěvnosti a dostal se tak na první místo mezi komunitními službami, marketéři dávají přednost Twitteru.

Podle červencového průzkumu společnosti Burson-Marsteller 54 % amerických společností využívá Twitteru, 32 % provozuje firemní blogy a 29 % je přítomno na Facebooku.

Přibližně pětina marketérů využívá jen jeden z těchto kanálů, přičemž 76 % zvolilo Twitter, před Facebookem (14 %) a blogy (10 %).

Pokud firma kombinuje dva z těchto nástrojů, nejčastěji jde o Twitter a blog (64 %).

Server iDIREKT najdete na Twitteru a Facebooku :-)


Zdroj: emarketer.com



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT