Magnesia má nový web a soutěž

Internetová agentura Web Design Factory vytvořila pro Karlovarské Minerální Vody novou webovou prezentaci minerálky Magnesia. Následovat budou weby pro produkty Aquila a Mattoni.

V prezentaci na adrese www.magnesia.cz byl kladen důraz na image – typické jsou výrazné fotografie a čistá grafika.

Web dále nabízí zajímavé nástroje, funkce i informace. Pomocí hořčíkové kalkulačky si například uživatelé mohou spočítat bilanci hořčíku ve svém organismu.

V sekci Magnesia Café se nachází další zajímavost – Blogový román, alias „veřejná škola tvůrčího psaní“. Uživatele web vyzývá: zapojte se do tvorby prvního blogového románu Michala Viewegha a staňte se jedním ze spoluautorů tohoto neobvyklého díla.

Získat můžete nejen uznání, ale také zajímavý finanční honorář. Zároveň je možné si pomocí elektronické knížky rozepsaný román přečíst nebo třeba stáhnout do mobilu.

Za zmínku také stojí originální navigace – netypicky zpracovaná druhá úroveň menu.


Zdroj: asociace.biz



24. Září 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT