Lufthansa vybrala dobrovolnici z facebooku, aby se za 14 dní pokusila nasbírat body potřebné k zisku stříbrné karty Miles & More

Studentka Xiomara Bender absolvovala 30 letů za 14 dní pečlivě sledována online publikem.

Název: Neuvěřitelná cesta Xiomary Bender

Agentura: Wunderman Germany

Klient: Lufthansa

Produkt: Program pro fequent flyery Miles & More

Realizace: Listopad 2012

Výzva:

Udělat něco hmatatelného z nudných faktů jako »největší evropský program pro frequent-flyery« a »nejlepší spojení v rámci Evropy« a přinutit lidi, aby mluvili o obchodních aktivitách Lufthansy a Miles & More.

Nápad:

Během 14 dnů z nuly ke stříbrné kartě. Prostřednictvím Facebooku jsme vybrali dobrovolnici a vyslali ji na dvoutýdenní honbu za stříbrnou kartou: 30 letů po celé Evropě. Komunita byla stále »v pozoru« v reálném čase, dokud naše dobrovolnice nezískala svou stříbrnou kartu.

Výsledky:

Zdroj: Wunderman Germany



25. Listopad 2014

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT