Louskáček 2009: Přehled oceněných kampaní v kategorii Direct Marketing

V úterý 2. března proběhlo v pražském klubu SaSaZu slavnostní vyhlášení soutěže Louskáček 2009. Podívejte se na výsledky kategorie Direct Marketing, v níž bylo uděleno jedno zlaté ocenění, jedno stříbrné a dvě bronzová.

Zlato získala agentura Leo Burnett Advertising za kampaň FAX, kterou připravila pro Nadaci pro transplantace kostní dřeně.

Nadace hledala do svého registru dárců kostní dřeně mladé a zdravé muže. Jako ideální cílová skupina byli zvoleni policisté, kteří k výkonu svého povolání musejí být v perfektní kondici.

Agentura vytvořila mailing, který napodoboval dokument „hledaná osoba“, tím hledaným byl ovšem v tomto případě „policista ochotný zachránit život i mimo službu.“

Tyto plakátky byly faxem rozeslány na policejní služebny, kde poté visely na nástěnkách vedle hledaných zločinců.

Stovky policistů se dobrovolně přihlásily, aby pomohly zachránit lidské životy.





Stříbrné ocenění si odnesla agentura Underline za kampaň Měl jsem se líp učit pro klienta International Education Society Ltd. – organizační složka.

Cílem této netradiční kampaně bylo zvýšení povědomí o webu skoly.cz. Agentura oblékla kopáče pracující v centru Prahy do triček s textem „Měl jsem se líp učit! www.skoly.cz“.

Kampaň vzbudila velký ohlas v médiích, ale především zajistila nárůst návštěvnosti serveru o téměř 500 %.

Podrobnosti o kampani si můžete přečíst v tomto článku.




Bronz získaly dvě přihlášené práce: kampaň Projekt Chládek agentury Leagas Delaney Praha pro společnost Ferrero Česká republika a direct mail Vodafonu, který připravila agentura Semma, nazvaný Čapek – datový roaming.

Cílem kampaně Projekt Chládek bylo zviditelnění celé kategorie chlazených tyčinek Kinder a následný nárůst prodejů.

Hlavní myšlenkou bylo zatraktivnění chladničky, tedy objektu bytostně spojeného s chlazenými tyčinkami. Byla vytvořena bílá vinylová postavička ve tvaru chladničky, na kterou šlo kreslit. Stačilo poslat 20 obalů z chlazených tyčinek a zákazník obdržel vlastní postavičku pana Chládka.

Kampaň integrovala několik kanálů, včetně on-line propagace a stala se historicky nejúspěšnější promo akcí společnosti Ferrero Česká republika.



Direct mail Čapek – datový roaming měl za úkol podpořit zájem o službu Vodafone OneNet Roaming data. Služba Vodafone OneNet Roaming data nabízí cenově výhodný datový roaming v sítích Vodafonu v Evropě.

Obsahem personalizovaného direct mailu byly známé Čapkovy Obrázky z Holandska v klasické tištěné podobě s odkazem na kompletní on-line edici Čapkova díla na stránkách Vodafone OneNet a Městské knihovny v Praze.

Při zahraničních cestách tak zákazníci mohou službu využívat pro pracovní záležitosti anebo třeba pro přístup k on-line Čapkovým cestopisům a dalšímu dílu.




inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT