Livechat Contact Center přináší nové možnosti komunikace se zákazníky

Nové řešení pro komunikaci s návštěvníky webových stránek nazvané Livechat Contact Center představila internetová agentura Prague Bistro.

Hlavní funkcí Livechat Contact Center je přímá komunikace prostřednictvím on-line chatu. Jedno kliknutí spojí návštěvníka s operátorem zákaznického centra, odpadá čekání na infolince nebo na odpověď e-mailem.

Livechat také monitoruje pohyb návštěvníků po stránkách, takže operátor může vybraného návštěvníka sám oslovit a ovlivnit tak například jeho nákupní rozhodování.

Mezi další funkce tohoto nástroje patří „zanechte zprávu“ a „zavoláme vám“.

Více informací najdete na stránce www.budtevkontaktu.cz.



14. Prosinec 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT