Lighthouse průběžně posiluje

V průběhu roku 2011 nastoupilo do Lighthouse téměř 15 nových zaměstnanců.

Aktuálně nastoupil i Jan Řepa, který bude mít na pozici Strategic Planner Automotive na starosti strategické projekty pro ŠkodaAuto, Tatra a další new business v oblasti automotive.

Řepova významná část kariéry je spjata s GM/Opelem a Chevroletem, kde pracoval na pozicích Opel Marketing Manager a Chevrolet Marketing Carline Manager pro region střední a východní Evropy. Lighthouse bude těžit i z jeho zkušeností z finanční sféry (ČSOB Leasing) a telekomunikací (EuroTel).

Stále rozvíjející se oblast Digital & Online posílil Lukáš Šlehofer, který má s digital marketingem dlouholeté zkušenosti. Sbíral je v minulosti v McCann Erickson, Symbiu nebo ve vlastním podnikání. Řídil projekty např. pro Českou pojišťovnu, Vodafone, Staropramen atd.

Šlehofer, který nastoupil v září, řídí v Lighthouse zejména digitální projekty pro ŠkodaAuto (Virtual Cup, Pohádkové Česko, mobilní aplikace).



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT