Lighthouse má ředitele digitální divize

Ředitelem digitální divize společnosti Lighthouse Marketing Solutions, mezi jejíž klienty patří Škoda Auto, VW, Tatra, Nike a Oehling, se v únoru stal Július Hájek (28).

Hájek vedl tři roky on-line marketing a digitální projekty v Microsoftu a následně pracoval na pozici ředitele B2C projektů u největšího českého IT distributora. Nyní přichází pomáhat dalším klientům budovat efektivní on-line komunikaci a marketingové kampaně nejen na internetu.

Július Hájek začínal s digitálním marketingem před 9 lety jako vedoucí webového oddělení Czechtourism, odkud později přešel do pozice Produkt Managera pro klíčové služby portálu Atlas.cz. Jako projektový manažer WDF také pečoval o digitální projekty společností Pfizer, COTY, Poštovní spořitelna či Telefónica O2, kde i později pracoval jako On-line Marketing & Sales Manager.

Vystudoval Informační systémy pro obchod a byl členem metodologické komise i výkonné rady SPIRu, pravidelně přednáší na marketingových konferencích.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT