Leady.cz identifikují návštěvníky vašeho webu

Společnost IMPER CZ s.r.o. Tomáše Bergera nedávno uvedla na trh systém Leady.cz. Tento systém identifikuje firemní návštěvníky webových stránek, poskytne také informace, jaké produkty či služby návštěvníky zaujaly, a předá ověřené kontakty a další informace typu obor činnosti, adresa, obrat, počet zaměstnanců. Umožňuje uživatelům oslovit nové klienty, zkvalitnit a rozšířit služby pro ty stávající a monitorovat své kampaně či online aktivity. Hlavní odlišnost mezi systémem Leady.cz a dostupnými analytickými nástroji je jeho schopnost nejen zjistit počet návštěv na webových stránkách, ale také identifikovat tyto subjekty, předat informace o jejich zájmu a ověřené kontakty. Systém je tedy spíše než nástroj analytický nástrojem obchodním a marketingovým. V současnou chvíli je systém Leady.cz jediným nástrojem svého druhu na trhu, proto se na něj pojďme podívat blíže.

Pořiďte si více nových zákazníků

Jednoduše řečeno, Leady.cz zjistí prvotní zájem o produkty či služby na vašem webu, uživatel má tak jedinečnou možnost oslovit potenciálního zákazníka jako první, aniž by se zákazník registroval, zavolal či poslal objednávku. Představme si modelovou situaci. Na web uživatele přistoupí firma IMPER a zajímá se o CRM systém, který uživatel prodává, obchodník tedy může okamžitě kontaktovat potenciálního zákazníka, nabídnout např. demo verzi CRM. Systém tak generuje tzv. leady neboli kontakty na potenciální klienty, kteří projevili skutečný a prokazatelný zájem o produkt či službu. Systém neumí identifikovat konkrétní osobu, která navštívila web, ale říká, jakou má daná společnost aktuální potřebu. Staví na tom, že jen velmi málo potenciálních zákazníků udělá první krok. Nyní existuje nová možnost, kdy může uživatel Leady.cz oslovit klienta na základě konkrétního zájmu, v momentě, kdy se potenciální zákazník rozhoduje o zakoupení produktu, což výrazně urychluje kupní rozhodovací proces.

Upselling u stávajících zákazníků

Při identifikaci systém zachytí i stávající zákazníky. Zjistí, jak často přistupují na firemní web, kolik času na něm tráví, odkud přišli a co je zaujalo. Uživatelé systému Leady.cz odhalí konkrétní preference svých zákazníků, a pokud zjistí zájem o další produkty, mohou snadno reagovat.

Víte, jaká aktivita přináší peníze

Protože systém ví, nejen kdo přistoupil na web, ale ví, i odkud, je tedy možné porovnáním nákladů vložených do marketingových aktivit na internetu se zdroji příchodu zákazníka optimalizovat tyto aktivity tak, aby byly vloženy finanční prostředky jen tam, kde přinášejí zisk. Jen díky tomuto systému je pak uživatel schopen určit, kolik vydělal např. konkrétní PR článek, inzerát, klíčové slovo, profi l na Facebooku či reklama na Google atd. Neměří se prokliky, ale návratnost vložené investice do těchto aktivit. Leady.cz představují úplně nový pohled na měření online kampaní, díky systému lze monitorovat, odkud zákazník přišel, i pokud zavolá, pošle e-mail nebo je díky systému aktivně osloven. V praxi je tedy možné zjistit, jací zákazníci se o vaší fi rmě či produktu dozvěděli například z Facebooku, PR článku atp. a kolik u vás utratili. Snadno pak odhalíte, jaký je skutečný náklad na Facebook a jaký je z něj profi t. Takto lze optimalizovat všechny ostatní zdroje návštěvnosti, a to ať už zákazník vyplní poptávkový formulář, napíše e-mail nebo třeba zavolá.

Monitoring kampaní

U online i offline marketingových kampaní systém Leady.cz poskytuje zpětnou vazbu, koho se podařilo zaujmout pomocí obchodního sdělení. Je možné vyhodnotit, jaké konkrétní firmy se podařilo zaujmout natolik, že hledaly více informací na webových stránkách.

Měníme návštěvníky webu na zákazníky

Leady.cz tedy zjistí prvotní zájem o produkty na webu, který lze přeměnit v reálný obchodní případ, umožní měřit přínos jednotlivých zdrojů návštěvnosti a lépe monitorovat offl ine kampaně. »Jednoduše řečeno, snažíme se návštěvníky webu přeměnit na skutečné zákazníky, a to s menším nákladem než dosud,« popisuje Tomáš Berger. Systém je v produkčním provozu necelé 3 měsíce a mezi stávající uživatele systému patří: ČEZ, ABRA, Newton Technologies a několik set dalších. Zdroj: IMPER CZ

Tomáš Berger bude produkt Leady.cz prezentovat na konferenci Digital Briefing aneb Online & Mobile Trends 2013. Registrovat se můžete ZDE.

Co říkají uživatelé nástroje Leady.cz:

Martin Vymětal, NB & Marketing Director Boomerang Publishing:

»Geniální nástroj, který mě doslova posadil na zadek. Nezbytnost pro každého, kdo chce kontaktovat zákazníky, kteří navštívili jeho webové stránky. Leady. cz používám ve své práci každý den. Jsou jednoduché, intuitivní a nadmíru užitečné.«

Ing. Karel Havlíček, Ph.D. MBA, předseda představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků v ČR:

»Využití tohoto nástroje je vhodné, a to zejména v současnou chvíli, kdy firmy a podnikatelé hledají vhodné alternativy k získání řešení pro snižující se tržby.«

Alice Habartová, marketingová ředitelka společnost ABRA Software:

»Aplikace Leady.cz od společnosti IMPER CZ s.r.o. přináší nový atraktivní nástroj pro využití při průzkumu návštěvnosti našich firemních webových stránek, a podporuje tak efektivně naše aktivity v rámci online marketingu.«



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT